Az Amadeus e-kereskedelmi megoldásai biztosítják az átalakuló Lufthansa.com vásárlási és foglalási folyamatait

A Lufthansa új honlapja teljesen átformálja az online vásárlás élményét, és mostantól egy sokkal egyszerűbb, személyesebb és modernebb külsőt kínál, ezzel lehetővé téve, hogy az utas a számára legmegfelelőbb módon tervezze meg utazásait.

A Lufthansa az Amadeust választotta partneréül, hogy a legmodernebb elérhető technológiával biztosítsa a megújuló honlapján a vásárlási, foglalási és előfoglalási funkciókat.

A lufthansa.com, melynek évi 210 millió látogatója van, most teljesen új vásárlási és foglalási felületet kap, amely modernizálja a rendelés élményét a könnyű eligazodással és az átlátható díj információkkal. Mindemellett pedig az oldal erősíti a légitársaság értékesítési lehetőségeit is.

Az utasok mostantól megtekinthetik mások ajánlásait, és sokkal szélesebb körű, az érdeklődésüknek megfelelő utazási opciókhoz férhetnek hozzá. Ráadásul személyre szabott ajánlatokat is kaphatnak a leggyakoribb úti céljaik és a tartózkodási helyük alapján. Ezek az ajánlatok tartalmazni fognak olyan kiegészítő termékeket és szolgáltatásokat, mint előzetes helyfoglalás, autóbérlés, vonatjegyek vásárlása vagy kiegészítő szolgáltatások, mint a kijárathoz legközelebb eső, vagy extra lábhellyel rendelkező ülések foglalása. Lehetővé válik, hogy a felhasználók megtervezzék a számukra legmegfelelőbb utazást egyetlen integrált vásárlási felületen, ami minden esetben az egyszerűségre törekszik. A teljes folyamatot rendkívüli finom módszerek jellemzik, biztosítva ezzel azt, hogy a vásárló megőrzi a kontrollját a kívánt szolgáltatások megrendelése felett.

A Lufthansának mostantól alkalma nyílik arra is, hogy olyan speciális adatok alapján fejlessze az online tartalmát, mint évszakra vagy időszakra való specializáció, vagy olyan különleges alkalmakat hozzon be az ajánlataiba, mint a Valentin nap. Ezzel a légitársaság a gyorsaság egy új szintjére lép, és úgy tudja módosítani az online tartalmakat és ajánlatokat, hogy az igazodjon az utasok elvárásaihoz. Ez pedig jelentős idő és pénz megtakarítást jelent a Lufthansának, csökkentve a szoftverfejlesztéstől való függést, miközben segít a légitársaságnak abban, hogy többet adhasson el vásárlóinak egy egységes digitális felületen keresztül.

Az Amadeus e-Personalise, amely biztosítja az új Lufthansa honlapot, csak az egyike a számos megoldásnak, ami hozzájárul a Lufthansa online stratégiájának fejlesztéséhez. További háttértámogató egységek: Amadeus e-Retail (a világ legszélesebb körben használt légi utazás internetes foglalását biztosító motor), Amadeus Flex Pricer (a legkedvezőbb árat biztosítja az utasoknak), Amadeus Cars Plus (egy innovatív autókölcsönző felület) és Amadeus Digital Design Services (ami lehetővé teszi, hogy a légitársaság teljesen személyre szabott megjelenést és funkciókat biztosítson).

A projekt részeként az Amadeus biztosította, hogy a Lufthansa.com lehető legkiterjedtebb és legszigorúbb tesztelésen és minőségellenőrzésen essen át. Ez a folyamat 6000 próba esetet jelentett. A teljesen kijavított vásárlási, foglalási és előfoglalási oldal már világszerte elérhető a Lufthansa.com címen. A weblap 12 különböző nyelven, 98 országban nyújt vásárlási lehetőséget.


Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala

Megvan az év legmenőbb kerékpáros útvonala 

Magyarország keleti részébe vezet az idei év kedvenc kerékpáros útvonala.
Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között

Járatnyitás Budapest és egy újabb kínai nagyváros között 

Újabb légijárat indul Magyarország és Kína között, így idén júniustól immár egy hetedik kínai nagyváros, Sencsen is közvetlenül elérhető lesz Budapestről.
A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé

A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé 

2023-ban több mint 1 millió tonna szén-dioxidot kibocsátását előzték meg az utazók azzal, ha buszos utazást választottak más közlekedési módok, például autó vagy repülő helyett.
Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt

Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt 

Sir Tim Clark a következő levelet fogalmazta meg, és juttatta el - többek közt rajtunk keresztül - ügyfeleiknek.
Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő

Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő 

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom. 
Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton

Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton 

Április 22-én kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a a budapesti Liszt Ferenc-repülőtérhez vezető utakon.
Visszatér az Uber Magyarországra

Visszatér az Uber Magyarországra 

Április 16-án hivatalosan lezárult a jóváhagyási folyamat.
Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága

Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága 

Beszállás előtt a BARK Air egyik légiutaskísérője a kapuban fogadja a kutyákat, hogy segítsen nekik nyugodtan venni az előttük álló akadályokat.
Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat

Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat 

Mennydörgésre és villámlásra ébredtek szerda reggel az Egyesült Arab Emírségek lakosai.
Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről

Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről 

Bővül az osztrák légiátrsaság kínálata.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?