Kommunikációs tréning indul

Hol tájékozódnak az utazók? Mik a preferenciáik? Melyik eszközt használják a leggyakrabban? Hogy szolgáljuk ki az igényeiket 2013-ban? Közösségi médiás és mobilkommunikációs problémamegoldó-tréninget indítunk februárban, hogy mindez ne okozzon problémát!

Az elmúlt 15 évben az emberek mindennapi életének részévé vált az internet, mely jelentős hatással volt a turizmusra is. Az igazán érdekes viszont az, hogy ezen belül a közösségi média miként változtatta meg az utazók preferenciáit és igényeit, valamint milyen változásokat hozott az okostelefonok gyors térhódítása. Nem véletlen, hogy a február 14-i egynapos tréningünkön erről a két kommunikációs lehetőségről lesz szó.

A közösségi média sokat változtatott az utazni vágyók döntési szokásain. Egyre inkább hagyatkoznak ismerőseik élményfotóira, posztjaira és tapasztalataikat is gyakran a közösségi médiás csatornákon beszélik meg. Ha az emberek ennyire aktívak az online térben, a megoldás az, hogy a turisztikai szolgáltatóknak is jelen kell lenni ugyanazon a platformon!

Hogyan érdemes mindezt megvalósítani? Mik a hagyományos marketing és a közösségi médiás kommunikáció közti alapvető különbségek? Hol helyezkedik el a turizmus a közösségi térben? Hogyan segíti a közösségi média a márkaépítést? Hogyan mutasson túl a közösségi médiás kommunikáció a salespromóción?

A tréning első blokkjában ezeknek a kérdéseknek a megvitatására is sor kerül. Lizán Balázs, az Utazom.com alapítója, és marketingkommunikációs vezetője segíteni fogja a résztevőket a megfelelő kommunikációs eszközök kiválasztásában, valamint jó és rossz példákkal szemlélteti a közösségi média működését.

A bevezetőben említettük az okostelefonok drasztikus térnyerését. Az utazók nagy arányban akár moziról, múzeumról, kirándulásról vagy hosszabb utazásról van szó egyre inkább telefonjukon tájékozódnak. A gyors és kényelmes megoldásokat kedvelik, így célszerű személyre szabott tartalommal előállni. Mindehhez azonban tudni kell, mikor és milyen célcsoportnak éri meg új alkalmazást fejleszteni és mikor hasznos a már meglévőt használni.  Fontos még, hogy miről szükséges SMS-ben vagy MMS-ben tájékoztatót küldeni, mekkora szerepe van design-nak, illetve , hogy milyen trendeket érdemes követni.

A fentiek eldöntésében Both Balázs, a Starski tartalommenedzsere segít, hiszen 2013-ban az egyik legfontosabb kihívás, hogy a cégek a mobilkommunikációs platformokon is elérjék a fogyasztókat!

A képzés minden résztvevőjének lehetősége van a témával kapcsolatos kérdéseit előre elküldeni a havask@ttrend.hu eamilcímre, és a tréning egyes blokkjait követő workshopon előadóink megválaszolják azt. További információért és a jelentkezéshez kattintson!


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.