Molnár Judit, az utazásszervező cég ügyvezetője lapunknak elmondta, hogy a jövőben ismét jobban szeretnének fókuszálni a lakossági ügyfelek kiszolgálására, ezért azon dolgoznak, hogy a potenciális utasok számára vonzó tartalmú utakat kínáljanak versenyképes áron, ezzel egyidejűleg pedig értékesítési és marketingtevékenységüket is erősítik. Az OTP Travel három budapesti irodája közül a két belvárosiban, vagyis a Deák Ferenc utcai és a nemrég felújított Andrássy úti üzletben történik a lakossági ügyfelek kiszolgálása, míg a corporate részleget a cég Nádor utcai központjában hozták létre.
A szervezeti átalakulás személyi változásokat is hozott: Mikola György április 14-étől a lakossági üzletág értékesítési és marketingvezetőjeként dolgozik az OTP Travelnél. A kiutaztatási üzletág korábbi vezetője, Lerch Edit adminisztratív vezetőként folytatja tevékenységét a társaságnál, az ő korábbi pozícióját pedig ezentúl Tófalvi Réka tölti be. Ugyancsak új munkatársként Lázár Gergely a non-IATA irodák számára történő repülőjegy értékesítésért felel.
Az OTP Travel az idei üzleti évben 15 milliárd forintos árbevétel elérését prognosztizálja.
Forrás: Turizmus Online