Wellnesshotelek egy helyen – indul a Wellness.hu

Különleges weboldalt indít az Utazok.hu cégcsoport: a Wellness.hu-n a teljes hazai wellnesshotel-kínálat elérhető lesz, azonnali visszaigazolással. Gönczi Bálint, a Wellness.hu vezetője válaszolt kérdéseinkre.

Mi az új weboldal létjogosultsága?

Jelenleg nincs Magyarországon olyan oldal, amely csak a wellness-szállodákra koncentrál, és a vendégnek azonnali visszaigazolást ad. Csak minőségi wellness-szállodáknak kínálunk helyet az oldalunkon, így leendő partnereinknek elit környezetet biztosítunk. A Wellness.hu-t a cégcsoport zászlóshajójának szánjuk.

Mitől lesznek sikeresek?

A Wellness.hu sikere számos tényezőn múlik:

Weboldal – a Wellness.hu mögött az Utazok.hu cégcsoport áll, amelynél lassan tíz éve utazási témájú weboldalak fejlesztésével foglalkozunk. Ez a tapasztalat a garancia arra, hogy a Wellness.hu magas színvonalú foglalási rendszerként indulhasson el. Kiemelt hangsúlyt fektetünk a mobilon való használhatóságra: az oldalunk száz százalékig reszponzív és teljes értékűen kezelhető lesz mobilon.

Marketing – a 2015-ben értékesített több mint kétszázezer vendégéjszaka bizonyítja sikerességünket ezen a területen. Hatékony online kampányok mellett erős ATL-kampányokkal (kereskedelmi tévék, vezető rádiók, köztéri média) támogatjuk a Wellness.hu ismertségének növelését.

Ügyfélközpontúság – a jó viszony kiemelten fontos számunkra mind partnereinkkel, mind pedig a vásárlóinkkal, ezért kapcsolataink ápolására nagy hangsúlyt fektetünk.

Partneri együttműködés – nem lehetünk sikeresek a wellness-szállodák együttműködése nélkül. Az emberek egyre egyszerűbben, gyorsabban és kényelmesebben tudnak vásárolni. Ezzel a tendenciával lépést kell tartani, így már csak az online foglalásnak van jövője, amihez elengedhetetlen a szállodák együttműködése.

Ez nem pluszteher a szállodáknak?

Egyáltalán nem, mert az ajánlatkérések kezelésére fordított idő alatt elvégezhető minden, a Wellness.hu-val kapcsolatos teendő. Mi végezzük a szállodák adatlapjának, csomagjainak kezelését, a kreatív anyagok frissen tartását, a szállodának csak a kapacitáskezeléssel kell foglalkoznia. Ez utóbbi persze csak azokkal a partnerekkel éri meg a szállodának, amelyek tényleges forgalmat generálnak, a Wellness.hu pedig ezek közé fog tartozni.

Hogyan tervezik az indulást?

Nem engedhetjük meg magunknak, hogy lassan építkezzünk, maximális kínálattal szeretnénk indulni. Az indulás után folyamatosan küldjük majd a vendégeket a szállodákba, ennek érdekében zajlik az előregisztrációs kampány. Már most nagy az érdeklődés az oldal iránt: indulásra több mint százezer felhasználónk lesz. A következő néhány hétben személyesen keressük fel a szállodákat, és beszéljük meg az együttműködés lehetőségét. (x)


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?