Sharing economy - kit érint?

Mi az a sharing economy? És vajon mennyiben befolyásolja a hazai szállodások és éttermesek üzleti életét? Ez lesz a májusi Business Klub központi témája. Színhelye pedig minden szempontból exkluzív és egyedi: ezúttal a napokban nyíló pesti, belvárosi házba – a Prestige Hotel Budapestbe látogatunk el, ahol az első Michelin csillagos étterem a Costes "testvére", a Costes Downtown is helyet kapott.

Kiemelt témánk ezúttal olyan szálláshelyek, vendéglátói és pénzügyi szolgáltatások bemutatása, amelyet a sharing economy, azaz a közösségi gazdaság elve mozgat: a források, eszközök megosztására épül, lehetővé téve a felhasználónak, hogy csak akkor használja, amikor épp szüksége van rá. Jellemző még erre a modellre, hogy a felhasználókat és a bérbe adókat internetes piacterek kötik össze, és nem lehet nem tudomásul venni az ilyen jellegű szolgáltatásokat, mert viharos gyorsasággal terjednek szerte a világon.

Részletes program:

  • Mekkora szeletet hasít ki a hazai szállodák piacáról az airbnb és társai?
    Intenes Mária Éva airbnb tanácsadó, blogger, ingatlankiadásokokosan.hu
  •  Új technológiai megoldás a szállodai piacon való előny megszerzése érdekében.
    Szenyán Zoltán ügyvezető, Országos Egészségfejlesztő Kft.
  • A Netpincér sztori, és minden, ami a netes ételrendelésről ma tudható.
    Perger Péter, Netpincér alapító, OpenGastro tulajdonos
  •  A minőség mindig meghatározó!
    Nagyné Miske Margit ügyvezető, Naturtex Kft.
  • Fizetési szokásai alapján ismerhető meg a vendég. Főleg, ha bármi mással fizet, ami nem készpénz.
    Bíró Tamás, SenseNet tulajdonos, ügyvezető
  • Újonnan megvalósult projekt a Bevlo palettáján: Prestige Hotel Budapest
    Sáfrány Csilla és Vörös Virág belső építészek, Bevlo Projekt

 

Időpont: 2015. május 18. (hétfő) 11.00-14.30 óráig

Helyszín: Prestige Hotel Budapest 1051 Budapest, Vigyázó Ferenc u. 5.

Program:

10.30-11.00 regisztráció
11.00-13.00 szakmai előadások – közben különleges kávészünet a Progast jóvoltából
13.00-14.30 üzleti fogadás a Costes Downtown Bisztróban, a Villányi pálinka-manufaktúra top tételeivel és a Gottwald Borászat kínálatával

Jöjjön el, hogy...

  • különleges környezetben találkozhasson üzleti partnereivel
  • egy kellemes üzleti találkozó keretében értesüljön újdonságokról
  • személyes kapcsolatokat építhessen egy exkluzív klub tagja legyen

Egy házból vagy vendéglátóegységből alapvetően egy fő részvételére számítunk, a második főtől 3.000 Ft/fő részvételi díjat számítunk fel.

Jelentkezés:
A kitöltött jelentkezési lapot legkésőbb 2015 május 13-ig (faxon a +36-1430-4579-es faxszámra, illetve beszkennelve a kovacsa@kreativ.hu címre) várjuk.
Csak az így elküldött jelentkezéseket tudjuk elfogadni!

Rendezvényünkre kizárólag a szállodai- és vendéglátóipari szegmens képviselőit várjuk!


A jelentkezési lapot innen töltheti le.

Kapcsolat:
Kovács Anikó projekt asszisztens
kovacsa@kreativ.hu
telefonszám: +3614304568

Forrás: Vendég & Hotel


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.