A Lufthansa az Amadeust választotta partneréül, hogy a legmodernebb elérhető technológiával biztosítsa a megújuló honlapján a vásárlási, foglalási és előfoglalási funkciókat.
A lufthansa.com, melynek évi 210 millió látogatója van, most teljesen új vásárlási és foglalási felületet kap, amely modernizálja a rendelés élményét a könnyű eligazodással és az átlátható díj információkkal. Mindemellett pedig az oldal erősíti a légitársaság értékesítési lehetőségeit is.
Az utasok mostantól megtekinthetik mások ajánlásait, és sokkal szélesebb körű, az érdeklődésüknek megfelelő utazási opciókhoz férhetnek hozzá. Ráadásul személyre szabott ajánlatokat is kaphatnak a leggyakoribb úti céljaik és a tartózkodási helyük alapján. Ezek az ajánlatok tartalmazni fognak olyan kiegészítő termékeket és szolgáltatásokat, mint előzetes helyfoglalás, autóbérlés, vonatjegyek vásárlása vagy kiegészítő szolgáltatások, mint a kijárathoz legközelebb eső, vagy extra lábhellyel rendelkező ülések foglalása. Lehetővé válik, hogy a felhasználók megtervezzék a számukra legmegfelelőbb utazást egyetlen integrált vásárlási felületen, ami minden esetben az egyszerűségre törekszik. A teljes folyamatot rendkívüli finom módszerek jellemzik, biztosítva ezzel azt, hogy a vásárló megőrzi a kontrollját a kívánt szolgáltatások megrendelése felett.
A Lufthansának mostantól alkalma nyílik arra is, hogy olyan speciális adatok alapján fejlessze az online tartalmát, mint évszakra vagy időszakra való specializáció, vagy olyan különleges alkalmakat hozzon be az ajánlataiba, mint a Valentin nap. Ezzel a légitársaság a gyorsaság egy új szintjére lép, és úgy tudja módosítani az online tartalmakat és ajánlatokat, hogy az igazodjon az utasok elvárásaihoz. Ez pedig jelentős idő és pénz megtakarítást jelent a Lufthansának, csökkentve a szoftverfejlesztéstől való függést, miközben segít a légitársaságnak abban, hogy többet adhasson el vásárlóinak egy egységes digitális felületen keresztül.
Az Amadeus e-Personalise, amely biztosítja az új Lufthansa honlapot, csak az egyike a számos megoldásnak, ami hozzájárul a Lufthansa online stratégiájának fejlesztéséhez. További háttértámogató egységek: Amadeus e-Retail (a világ legszélesebb körben használt légi utazás internetes foglalását biztosító motor), Amadeus Flex Pricer (a legkedvezőbb árat biztosítja az utasoknak), Amadeus Cars Plus (egy innovatív autókölcsönző felület) és Amadeus Digital Design Services (ami lehetővé teszi, hogy a légitársaság teljesen személyre szabott megjelenést és funkciókat biztosítson).
A projekt részeként az Amadeus biztosította, hogy a Lufthansa.com lehető legkiterjedtebb és legszigorúbb tesztelésen és minőségellenőrzésen essen át. Ez a folyamat 6000 próba esetet jelentett. A teljesen kijavított vásárlási, foglalási és előfoglalási oldal már világszerte elérhető a Lufthansa.com címen. A weblap 12 különböző nyelven, 98 országban nyújt vásárlási lehetőséget.