Együttműködést kötött az [origo] és a Szallas.hu

Az [origo] a Szallas.hu-t választotta Utazás rovatának szolgáltató partneréül. Az együttműködés keretében egy új, közösen üzemeltetett oldal jött létre a szallas.origo.hu címen.

Az [origo] felfrissített Utazás rovata bővített tartalommal várja mindazokat, akik még nem döntöttek a nyaralás helyszínéről, s ehhez ötleteket, tippeket gyűjtenek. Ezzel párhuzamosan az Origo Zrt. tendert írt ki, hogy a kedvcsináló tartalmak mellé egy partner bevonásával az online szállásfoglalás lehetőségét is biztosítsa. A választás a Szallas.hu-ra esett, így mostantól az [origo] olvasói közvetlenül intézhetik foglalásaikat hazánkban, Ausztriában, Bulgáriában, Lengyelországban, Szlovéniában és Ukrajnában összességében mintegy 8500 szálláshelyen úgy, hogy fizetniük csak a szálláshely elfoglalásakor kell.

„Az Origo.hu és a Szallas.hu együttműködésével létrejövő szolgáltatással a még konkrét úti céllal nem rendelkező, egyelőre a keresgélés, utazási ötletgyűjtés fázisában lévő embereket szeretnénk elérni. A közös oldaltól azt várom, hogy sikerül a papír alapú keresgélésre egy jó minőségű, 21. századi alternatívát adni, amely egyszerre kínál úti tippeket, ötleteket, miközben közvetlen szállásfoglalási lehetőséget is nyújt, ráadásul a legjobb árakon, amit a szálláshelyek maguk garantálnak. A Szallas.hu eddig is a legnépszerűbb magyar szállásfoglalási rendszer volt, a szallas.origo.hu oldal indulásával most a legnépszerűbb ’utazási élmény pláza’ lehet” – mondta Rácz István, a Szallas.hu csoport marketing vezetője.

A Szallas.hu kényelmi funkciókat és egyedi tartalmat biztosít az együttműködés keretében, így az [origo] olvasói könnyen és gyorsan foglalhatják le a kiválasztott szálláshelyet. A Szallas.hu által működtetett magyar foglalórendszeren keresztül nem csak szobák, de a szállodák által garantált legjobb nyaralási csomagajánlatok, wellness hétvégék is elérhetők.

„Az [origo] célja, hogy a hasznos, illetve szórakoztató tartalmak mellett az interneten történő vásárlást is ösztönözze. Az utazás rovatunk, hasonlóan a nyáron elindult [origo] stéghez vagy a szintén friss Táfelspicchez, a cikkek mellett praktikus, azok tartalmához kapcsolódó, könnyen használható szolgáltatásokat is kínál. Az [origo] utazásra látogatók ezután a felülten maradva, az online rendszeren keresztül azonnal megtehetik a foglalásukat” – mondta Kozári István, az Origo Zrt. kereskedelmi igazgatója.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?