Brad Pittről és Liptai Claudiáról fantáziálnak a magyarok

A magyar nők Brad Pittről, a férfiak Liptai Claudiáról fantáziálnak a Szallas.hu legfrissebb felmérése szerint, amelyben azt kérdezték, melyik hírességet vinnék magukkal egy romantikus hétvégére.

A Szallas.hu legfrissebb felmérésében azt kérdezte a magyar internetezőktől, hogy ha tehetnék, melyik hírességgel töltenének el egy romantikus hétvégét. Nem meglepő, hogy a titkos vágyálmainkban többnyire külföldi sztárok szerepelnek, igaz, magyar celeb is bekerült a TOP3-ba mindkét nem listáján. A hölgyek számára Brad Pitt az abszolút favorit, Vastag Csaba a második helyen áll George Clooney előtt. Az urak viszont a magyar nőket kedvelik leginkább – Liptai Claudia lett a toplistájukon az első, Angelina Jolie és Shakira csak a dobogó második és harmadik fokáig jutott.

Van, aki mindenkinek bejön?

„Több mint 11 ezer válasz alapján azt látjuk, hogy vannak olyan celebek, akik egy-egy korcsoportban kiugróan magas népszerűségnek örvendenek, de más korosztályok számára kevésbé vonzóak” – magyarázta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője. A hölgyek közül például Ian Somerhalderről a vámpírkorszakból még ki sem nőtt fiatal lányok fantáziálnak, míg Richard Gere a 40 év felettieknél kezd népszerű lenni, és az ötvennél idősebb hölgyeknél már vezeti a toplistát. A férfiaknál hasonló a helyzet: a 25 év alattiak Emma Watsonért rajonganak inkább, míg Ördög Nórával inkább az 50 év felettiek szeretnének kettesben maradni.

„Vannak azonban olyan hírességek is, akikkel minden korosztály szívesen eltöltene néhány bensőséges percet. Ilyen szempontból Angelina Jolie és Brad Pitt tökéletes álompárt alkot: a duó valamelyik tagja minden korosztály népszerűségi listáján negyedik vagy jobb helyezést kapott” – mondta Szigetvári József. A magyar hírességek közül ezt a teljesítményt senkinek sem sikerült elérnie. Dukai Regina ugyan a fiatal férfiaknál még népszerű, de a 30-as, 40-es éveik után az urak inkább Liptai Claudiához pártolnak át. A hölgyek körében pedig Vastag Csaba csak a 35 év alattiaknál abszolút első, a 40-50 év közöttieknél már csak a 6. helyen áll, az 50 év felettieknél pedig a 10-es toplistából is kiszorult.

Kell a romantika

A Szallas.hu több felmérése bizonyítja, hogy romantikus nemzet a magyar: az álomkikapcsolódásra a legtöbben egy meghitt szállodába utaznának, ahol a közös fürdőzés mellett leginkább kényeztető szolgáltatásokat vennének igénybe. Romantika tekintetében a luxus a hölgyek számára fontosabb: a férfiak közül arányaiban többen mondták, hogy egy eldugott panzió is megteszi, csak végre kettesben lehessenek a párjukkal, míg a nők határozottabban döntenének a több extra szolgáltatást kínáló szállodák mellett. „A kényeztető és wellness üdülések szezonja éppen most, a hideg őszi napokon tetőzik, az október 23-ai hosszú hétvégén a romantikus szállodákban valószínűleg teltház lesz” – tette hozzá Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője.

A 3 legvonzóbb híresség a magyar nők számára:

Brad Pitt

Vastag Csaba

George Clooney

A 3 legvonzóbb híresség a magyar férfiak számára:

Liptai Claudia

Angelina Jolie

Shakira

Forrás: Szállás.hu


Superbrands díjas a Bükfürdő Thermal & Spa

Superbrands díjas a Bükfürdő Thermal & Spa 

Nyugat-Magyarország egyetlen fürdőjeként nyert Superbrands díjat a Bükfürdő Thermal & Spa.
Átadták a legjobb konferencia és wellness szállodáknak járó díjakat

Átadták a legjobb konferencia és wellness szállodáknak járó díjakat 

Az idei díjátadó ünnepség a közelmúltban megújult a Városligetben található Millennium Házában található Millennium Kávéház és Étteremben került megrendezésre.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben

Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben 

Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre

Új szállodai brand érkezik Budapestre 

Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész

Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész 

Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton

Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton 

Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások

Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások 

Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája

így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája 

Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton

Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton 

Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.

Interjú

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”

Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”  

Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.