Célcsoport-katalógusokkal erősít a REWE Csoport

A gazdasági nehézségek és a világpolitika viharai ellenére várhatóan növelni tudja idén forgalmát a REWE Csoporthoz tartozó Dertour.

A Rewe csoport három részlegből áll: Penny, Billa, stb. élemiszeráruházak, Rewe Toristik (főbb márkái: ITS, Jahn, Tjaereborg), valamint Dertour GmbH (főbb márkái: Dertour, Meiers ’s, ADAC). A Rewe nyár elején jelentette be, hogy megvásárolta a közép-európai Exim Holding 51%-át.

A REWE Csoporthoz tartozó Dertour a közelmúltban Vilniusban mutatta be téli katalógusait. A Dertour, Meier’s Weltreisen és ADAC Reisen márkákat tömörítő társaság ügyvezetője, Michael Frese kiemelte, hogy a társaság az idén várhatóan 2 százalékkal túlszárnyalja az elmúlt év rekordforgalmát. Ami különösen annak fényében biztató, hogy ebben az évben is voltak olyan országok, ahová a helyi politikai vagy természeti nehézségek miatt jóformán leállt a kiutazás.

A célcsoport katalógusoké a jövő

Az előttünk álló téli szezonra a Dertour, Meier’s Weltreisen és az ADAC összesen 30 katalógussal jelent meg a piacon. Az országonkénti katalógusok mellett egyre több a célcsoport katalógus (Golf túrák, Aktív nyaralás, Sport, Sí, Család,Wellness ). „A hagyományos, katalógusból való foglalás már a múlté, ma már egyéni elképzeléseiknek, érdeklődési körüknek megfelelő utazásokat foglalnak az emberek. Meg vagyok győződve arról, hogy a különböző célcsoportoknak szóló ajánlatoké a jövő” – hangsúlyozta Frese.

Flexibilitás

A siker alapja az utazások építőkockákból történő felépítése. Legyen az légitársaság, repülőjárat, transzfer, szobakategória vagy ellátás, az utas minden szolgáltatás esetén szabadon dönthet,saját elképzelései szerint választhat. Gyakorlatilag egyéni, személyre szabott csomagtúrát ajánlunk vendégeinknek. Ezzel a koncepcióval úttörők voltunk a piacon és hosszú évek óta sikeresek. Azonban mindkettőt tudjuk: vannak hagyományos csomagtúráink napi aktuális árakon, azaz, ha a légitársaság vagy a szálloda csökkenti az árait, mi csökkenteni tudjuk azt – hangzott el a bemutatón.

Az idei nyárral kapcsolatban kiderült, hogy a REWE márkái Görögország és Ciprus kivételével minden Földközi-tengeri célterületen növekedést értek el. Különösen sikeresnek bizonyultak az észak-európai programok, az írországi körutazások, Skandinávia és Izland ezen a nyáron. Az ázsiai úti célok esetében 5%-os, a thaiföldi programok esetében ez idáig 13%-os volt idén a forgalomnövekedés.

Az idei téli ajánlatokkal kapcsolatban megjegyezték, hogy a korán foglalók akár 50% elfoglalási kedvezményt is kaphatnak. Az árakkal kapcsolatban az ügyvezető kiemelte, hogy az Indiai-óceán térségében (Mauritius, Seychelle, Sri Lanka) általában nem nőnek az árak, a Maldív-szigetek esetében azonban 10% drágulást történt. Az európai és észak-afrikai programok árai általában nem drágultak.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.