Ilyen a magyar turista - a Szállás.hu új reklámfilmje

Június 8-án indul a Szallas.hu legújabb reklámkampánya, amely kevésbé megbotránkoztató, mint a korábbi években, de most is igyekszik görbe tükröt tartani a nézők elé. 

A reklám főhőse az átlagos magyar utazó, aki rántott húsos zsemlét pakol a városnézésre, külföldön is magyarul próbál útbaigazítást kérni és hazaviszi a szappant a szállodai szobából.

{youtube|id=SrcDafLXLmE}

Kampánycél

A Szallas.hu jelenleg Magyarország legnagyobb szállásfoglaló oldala, de elsősorban még belföldi utazások tervezéséhez használják. Az új reklám arra hívja fel a figyelmet, hogy a portálon ma már 5 kontinens 175 országának szállásait lehet magyarul lefoglalni. A kampány előtt a Szallas.hu online ügynöksége, az Artisan Marketing viselkedésalapú felméréssel tesztelte a videó végén elhangzó üzenetet. A kutatásból az derült ki, hogy a magyarokat a külföldi foglalástól leginkább az idegen nyelvek kellő mértékű ismeretének hiánya tartja vissza. A koncepció kialakításakor fontos volt, hogy emlékezetes és megkülönböztethető legyen a márka, emellett magasabb minőséget tükrözzön a fiatalosság megőrzése mellett.

Kreatívkoncepció

A Springer & Jacoby Budapest által készített reklámfilm kreatívkoncepciója a magyar turistákra jellemző sztereotípiákra épít, így a külföldi utazás kellő iróniával, mégis szerethető módon jelenik meg benne. Annyira magyar vonatkozású szituációkat mutat be, hogy stock filmek használata szóba sem jöhetett, inkább az amatőr felvételekhez hasonló jeleneteket vettek fel, mintha csak a Szallas.hu felhasználóinak videóit vágták volna össze.

Érdekességek

A repülőgép leszállásakor tapsoló utasokat egyszerűen nem sikerült lefilmezni más országokban tartó járatokon; a többségében külföldi utasok értetlenül néztek, amikor a stáb tagjai beépített emberként tapsolni kezdtek. Végül egy Budapestre érkező, magyarokkal teli gépen sikerült rögzíteni, ahogy többen tapsolnak. A jeleneteket kategóriájának egyik legjobb kamerájával (Sony a7S) vették fel, amelyet kifejezetten mozgóképek készítésére fejlesztettek ki, a profi operatőr ugyanakkor olyan kameramozgásokat alkalmazott, amelyek hitelesen idézik fel az amatőr videók világát.

A filmforgatásról werkfotók is készültek:

 

Az alkotók listája


Megbízó: Szallas.hu

Ügyvezető igazgató: Szigetvári József

Brand manager: Borcsik Beáta

 

Reklámügynökség: Springer & Jacoby Budapest

Kreatívigazgató: Sikos Péter, Szűcs László

Art director: Lengyel Boldizsár

Szövegíró: Szántó Dénes

 

Produkciós cég: Craft

Producer: Angyal Gergő

Rendező: Szirmai Márton

Operatőr: Bálint Dániel

Gyártásvezető: Ausztrics Andrea

 

Utómunka: Lamb

 

Vágó: Pálfalvy Réka

Colorist: Nagy Eszter

Packshotanimáció: Várfoki Zoltán

Zene: Kalotás Csaba

 

Médiaügynökség: Central Médiacsoport és a 1080P

Médiatervező: Dudás Anita (CM), Havasi Ági (1080P)

Online tervező: Artisan

 

 


Augusztusban Szabadság Szigete

Augusztusban Szabadság Szigete 

Az idei Sziget Fesztivál minden eddiginél fenntarthatóbb és higiénikusabb lesz – ígérte a szervezőcsapat a csütörtöki sajtótájékoztatón.
Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás

Hamarosan Európa Fesztivál - 20 éves az EU-s csatlakozás  

A Helló Európa! Fesztivál programjai a szabadság, az európaiság és a sokszínűség jegyében keltik életre Budapest ikonikus helyszíneit, köztereit és épületeit.
Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot

Szegeden rendezik a Hőlégballon Világbajnokságot 

A sportág legrangosabb versenyére a világ több mint 30 országából várnak résztvevőket.
Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?