Kreás hallgató készíti a Kékszalag arculatát

A Magyar Vitorlás Szövetség a Krea Kortárs Művészeti Iskola harmadéves Brand Designer szakos hallgatójának, Páncsity Lídiának a munkáját választotta a 48. Kékszalag Erste World Nagydíj arculatának.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ahogy a 2017-es Vizes Vb arculati pályázatát megnyerő Hetsch Ferenc, Páncsity Lídia is kimagasló eredményt ért el abban az évfolyamban, ahol tömegrendezvényeknek terveztek komplex arculatot és kampányt - írja a Krea közleménye. Munkát a fiatal grafikus véleményezésre elküldte a vitorlázók sportági szervezetének, ahol annyira megtetszett az anyag, hogy úgy döntöttek, bevezetik.

A harmadéves grafikusok tervezési feladatának alapkövetelménye eleve a megvalósíthatóság volt és célja, hogy a tanári csapat által kiadott brief alapján valós piaci szituációt modellezzen le. A fiatal szakember arculatterve ezután nyerte el a Kékszalag szervezőinek bizalmát, és a megrendelőkkel szorosan együttműködve lett kidolgozva. A Krea közleménye szerint a rangosabb vízi sportesemény végleges arculati kivitelezésén Páncsity Lídia folyamatosan dolgozik. Egyúttel a Krea ösztöndíjasa lesz a következő tanévben, és egy különleges, végzett designereknek szóló ösztöndíjat is kap, amelynek részeként egy, a szakmai előmenetelét segítő szakspecifikus képzést választhat.

Páncsity Lídia rajztanár édesanyjától kapta az első indíttatást a képzőművészet irányába. A Bartók Béla Alapfokú Művészeti Iskolába, majd a Budai Rajziskolába járt, ám mindennek ellenére diplomáját a Budapesti Gazdasági Főiskolán szerezte. „Időközben kiderült, hogy inkább a vizuális kommunikáció érdekel, és még mielőtt lediplomáztam, elkezdtem a főiskola mellett a Krea kurzusát. Két és fél év kemény munka és befektetett maximális energia után, azt gondolom életem egyik legjobb döntése volt” – vall ma a pályaváltásról.

„Az egyik első könyv, amelyet önállóan olvastam kisiskolásként, az a Fecskék és Fruskák, egy vitorlázó gyerektársaságról szóló könyv volt. Az élet úgy hozta, hogy nem sokkal ezután egy barátnőm elhívott vitorlástáborba. Innentől kezdve nyolc nyarat töltöttem Alsóörsön vitorlás táborban, és azóta is minden nyáron vitorlázom, életem egyik nagy szerelme lett ez a sport. Így nem volt kérdés, hogy amikor egy egész féléves komplex rendezvényarculat tervezési feladatára kellett adott rendezvények közül témát választani, én a Kékszalagot választottam” – mondta el az arculat bemutatására szervezett sajtótájékoztatón.

A teljes arculatot itt találják, ízelítőt itt mutatunk belőle:


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.