Luxus és zöld trutyi napi egymillióért az új SpongyaBob-szállodában

Elég megszólalnia a SpongyaBob Kockanadrág jól ismert főcímdalának, és az egész világon tengermélyi őrület lesz úrrá a nappalikban. A sárga tengeri szivacs rajongói a Nickelodeonnak köszönhetően már nem csak a képernyőkön láthatják kedvencüket. A népszerű gyerekcsatorna ugyanis tematikus szállodát nyit Dominikán, ahol hatalmas kert, medence és gyerekbarát szolgáltatások járulnak hozzá a luxuskényeztetéshez.

A SpongyaBob Kockanadrág 1999-es debütálása óta a Nickelodeon legnézettebb sorozata, amelynek főszereplője máig több mint 8 milliárd dolláros bevételt generált. A naiv, „mindenlébenkanál” figura víz alatti világát eddig nehéz volt kézzelfoghatóvá tenni - idén nyáron azonban megnyílik a Nickelodeon Hotels and Resorts tengermélyi „Ananász Villája” a Dominikai Köztársaságban, Punta Cana-nál. „Az Ananász Villa az elegáns, modernkori dizájnt ötvözi a szórakozással, hogy a Nickelodeon rajongói és a luxus kedvelői egyaránt jól érezzék magukat” – nyilatkozta Armando Chomat, a hotel marketing és értékesítési igazgatója. Hozzátette: a hotelt SpongyaBob Kockanadrág otthona, Bikinifenék inspirálta, így amilyen stílusos, olyan játékos is lett.

A vendégek azonnal Bikinifenéken érezhetik magukat, amint belépnek az ananász formájú üvegszálas épületbe, amelynek előcsarnokában a színvilág, a dekoráció és a bútorzat is mind SpongyaBob ikonikus víz alatti otthonát idézi. Akik kiveszik a több mint 200 négyzetméteres lakosztályt, nem csak két hálószobát és három fürdőszobát kapnak, de hatalmas kertet, teraszt, feszített víztükrű medencét és magánszemélyzetet is, akik igény esetén pizza- vagy pizsamapartit szerveznek a gyerekeknek. A felnőttek eközben teabemutatón vagy borkóstolón múlathatják az időt, de akár egy világhírű séf vacsoráját is élvezhetik a tengerparton. Az Ananász Villa – ahol 4 felnőtt és 2 gyerek, vagy 2 felnőtt és 6 gyerek szállhat meg kényelmesen - ára éjszakánként 3800 dollár, azaz több mint egymillió forint, ezért azonban a vendégek teljes, prémium minőségű „a la carte” ellátást, 24 órás szobaszervizt és teljes körű portaszolgálatot kapnak. A Dominikai Köztársaság Uvero Alto partján elhelyezkedő szállodában emellett további különleges meglepetésekre is lehet számítani: a Kids Choice Awardsból ismerős zöld trutyi zúdulhat a vendégek nyakába és ismert Nickelodeon karakterek is rendre felbukkanhatnak.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?