Nyári kampányt indít a Buda Gourmet

A Bécsi úti Buda Gourmet nyári lokális médiakampányt indít – derül ki a cég sajtóközleményéből.  

Megnyitotta a nyári szezont a Buda Gourmet, és egy lokális médiakampányt is indítanak, hogy a helyi médiacégek munkatársait a komplexumba csábítsák. A nyári kampány megközelítését Kozma Anita marketingvezető összegezte: közterületi reklámfelületek mellett a vezető-vállalkozói rétegnek szóló rádióreklámkampány is fut az Infórádió, a Klubrádió és a Jazzy rádiókban, valamint a Trend Fm-en. Másik részét célzott kerületi sajtó- és online megoldások jelentik a környékbeliek megszólítására.

A lokális geotargetálást a Goldfish by Whitereport & Ipsos szolgáltatás segítségével, a kerületi online geotargetálást pedig a Crimtan révén végzi a Buda Gourmet, amely az offline médiavásárlást közvetlenül intézi.

A médiafogadás apropóját a közlemény szerint az a felismerés is adta, hogy a Whitereport Financial adatai szerint a médiapiac közel 20 százaléka, 55 milliárd forintnyi médiavállalati árbevétel összpontosul a III. kerületben, és a Buda Gourmet szeretne a környékbeli médiások, marketingesek központi helyévé válni. Ennek érdekében Buda Gourmet VIP néven egy Facebook-csoportot is létrehoztak, amely tagjainak a Bistro kedvezményeket ad.

 


Édes élet a májusi Glamping pikniken

Édes élet a májusi Glamping pikniken 

A Nomád Hotel & Glamping 9. alkalommal rendezi szezonnyitó piknikjét május utolsó vasárnapján.
Ezen a badacsonyi hétvégén minden a Szürkebarátról szól

Ezen a badacsonyi hétvégén minden a Szürkebarátról szól 

A Bortriatlon egy nagyon izgalmas rendezvény, aminek egyik fontos állomása a Szürkebarát Hétvége.
Séfváltás a Lidl Konyha élén

Séfváltás a Lidl Konyha élén 

Nem akárki érkezik a cégcsoport konyhájára: egy Michelin-díjat kapó ifjú séf váltja a korábbi, Michelin-csillagos konyhát irányító séfet.
Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia

Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia 

A Visegrádi Alap támogatásával létrejött nemzetközi eszmecserére öt országból érkeztek előadók és résztvevők.  
Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban

Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban 

Újabb büfékocsik, bővülő ételkínálat, nemzetközi ízek várják a látogatókat.. és persze pizza és hamburger minden mennyiségben.
Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye

Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye 

Reflektorfényben a magyar borok.
Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat

Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat 

Az MNGSZ 2023-ban alapította a Debrecen és Magyarország ikonikus séfjéről elnevezett Boros László-díjat., amelyet április 30-án adnak át az idei kitüntetettnek.
Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál

Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál 

Immár hatodik alkalommal kerül megrendezésre a már-már hagyománnyá avanzsált sétáló kóstoló. 
Mi lesz a borvidékekkel?

Mi lesz a borvidékekkel? 

Az éghajlatváltozás a világ borvidékeinek hetven százalékát alkalmatlanná teheti szőlőtermesztésre.
Vanília égbolt

Vanília égbolt 

Vanília minden mennyiségben - izgalmas más fűszerek, sosem gondolt párosítások kíséretében.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?