Orangeways-szálloda nyílt Budapesten

Megnyitotta kapuit a nemzetközi távolsági buszközlekedéssel foglalkozó Orangeways Közlekedési Hálózatok Holding Nyrt. első szállodája Budapesten. 

A tőzsdére készülő társaság az új szolgáltatással elsősorban a járatain külföldről Magyarországra érkező 150 ezer utasa számára kínál olcsó, de színvonalas szállást, de a hotel bárki más előtt is nyitva áll - közölte a társaság. 

A három csillagos, 93 szobás létesítmény éjszakánként 10 ezer forintnál olcsóbban nyújt komfortos szobát és reggelit. Az új szálláshely máris élénk érdeklődést váltott ki, egyelőre az utasok körében. A foglalást ugyanis interneten lehet elintézni, akár a buszjegy vásárlásával egy időben. Természetesen a távolsági buszon utazva menet közben is lehet igényt bejelenteni a szállásra.

Az éjszaka ára a fapados légitársaságok gyakorlatához hasonlóan a telítettségtől függően némileg változhat, azaz akár 30 eurónál olcsóbb is lehet. A társaság egyébként ingyenes ingajáratot közlekedtet a népligeti buszpályaudvar és az Ócsai úti szálloda között.

Az Orangeways a tapasztalatok alapján megvizsgálja, hogy mely más európai nagyvárosokban – esetleg Prágában is – nyisson a budapestihez hasonló szállodát.

Az Orangeways Közlekedési Hálózatok Holding Nyrt. folytatja buszos szolgáltatásainak nemzetközi regionális expanzióját. A nemrég indult Budapest-Zágráb-Ljubljana és a tavasszal indított Budapest-Salzburg-München járat olyan hamar népszerűek lettek, hogy újabb desztinációk beindítása is várható. A célkeresztben Amszterdam és London útirányok is szerepelnek.

A részvénytársaság a magyarországi, ezen belül is a budapesti közösségi közlekedésnek is aktív résztvevője kíván lenni. A túlnyomórészt a menedzsment által birtokolt társaság e feladatokra való felkészülés jegyében emelte nemrég alaptőkéjét 2,5 milliárd forintra.

Kapitalizációja jelenleg a harmadik legerősebb a teljes hazai buszos ágazatot tekintve. Az Orangeways buszai jelenleg 50 európai várossal kötik össze Budapestet, az éves utas szám meghaladja a 300 ezret.

A társaság az új útirányoknak és szolgáltatási színvonalának köszönhetően 2013 első hat hónapjában a megelőző év azonos időszakához képest mintegy hét százalékkal növelte utasainak számát, amely meghaladta a 170 ezret.

Az árbevétel az első félévben, a 2012-es év első hat hónapjának adatát csaknem 25 százalékkal felülmúlva, 555 millió forint volt.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?