JO&JOE felkavarja a szállodaipar állóvizét

Nem unatkozik az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja, hiszen olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak. A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

Az Y-generációra hangolva

A JO&JOE egy energikus élettér, egy külvilágra nyitott otthon, melyet az Y-generáció elvárásainak megfelelően terveztek, továbbá azoknak, akik nagyra értékelik a megosztást, a spontaneitást és az élményeket.

A JO&JOE a Csoport economy-márkaportfolióját egészíti ki egy egyedi megoldást kínálva az Y-generációs trendszetterek hatalmas, piacot forradalmasító közösségének. Az új igényt kiszolgálva, a JO&JOE gyors terjeszkedéssel 50 helyszínt tervez nyitni 2020-ig, olyan desztinációkban, mint Párizs és Bordeux (2018) továbbá Varsó, Budapest, Rio de Janeiro és Sao Paolo.

A JO&JOE helyszínek forgalmas városközpontokban, tömegközlekedéshez közel lesznek, maximum 15 percre a nagyobb látványosságoktól. A projekt egy „exkubációs” példa, melyet az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja vezetett, mely olyan vendégközpontú és formabontó megoldásokat azonosít, tesztel és oszt meg, melyek további bevételeket termelhetnek a Csoportnak.

A JO&JOE márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels „shadow” vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

Milyen a JO&JOE életmód?

A JO&JOE egy élettér, egy új és innovatív „Nyitott Ház”, mely „Townstereket” (közelben lakókat) és „Tripstereket” (városba utazókat) is fogad. A koncepciót az interakciók elősegítésére és a pozitív közösségi életre tervezték, köszönhetően a közös tereknek, melyek egyaránt nyitottak a külső és a belső világra.

A helyi közösségi élet szerves részeként a JO&JOE-ban mindig zajlik valami, legyen az koncert, jógaóra vagy egy „DIY” (csináld magad) foglalkozás.

A JO&JOE csapata a Townsterekkel és a Tripsterekkel közösen gondoskodik a folyamatosan aktív és pezsgő életről, többek között a márka geo-social applikációjának köszönhetően, mely segít embereket összehozni.

Otthonos hangulat a cateringben is

Reflektálva a Csoport stratégiájára a JO&JOE cateringje az Y-generáció igényeiről szóló mélyebb kutatások alapján lett összeállítva. Az eredmény egy hagyományostól eltérő ajánlat, mely egy 10 Eurós menüvel indul, az interakcióra, a megosztásra és az egyszerű, egészséges ízekre fókuszálva:

A bár a JO&JOE közösségi élményközpontja. Különleges kialakítása és az utca felőli jó láthatósága arra buzdítja a helyi lakókat, hogy vendéggént csatlakozzanak egy italra a széles választékból, mely egy kiemelt termékre fókuszál (bor, sör vagy koktélok) a helyi kézműves termékek különleges skálája mellett. A helyi és megfizethető kézműves konyha minőséget nyújt, minden modorosságtól mentesen.

A JO&JOE számos egyszerű és autentikus éttermi koncepciót ajánl otthonos hangulatban: grill, barbeque, wok vagy fatüzeléses pizza.

A kollaborítív konyha lehetőséget ad a vendégeknek a kulináris tehetségük kamatoztatására és legjobb receptjeik megosztására. Azon vendégek, akik árérzékenyek, használhatják a teret, hogy megfőzzék az ételeiket maguk, vagy a társaságuk számára.

Az élmény van a középpontban

A „Happy House” egy privát tér, ahol a Tripsterek kikapcsolódhatnak, dolgozhatnak, főzhetnek vagy kimoshatják ruháikat, ahogy otthon is.

A „Together”, mely megtestesíti a márka esszenciáját, egy ötletes, moduláris alvótér, melyet a vendégek megosztanak a magánszféra feláldozása nélkül. A nagy ágyak, privát zárható szekrények, olvasólámpák, USB-portok mellett, a vendégeknek közös rekreációs terekhez és fürdőszobákhoz is hozzáférése van.

A „Yours” olyan szobákat és apartmanokat takar kettőtől öt emberig, melyek privát fürdőszobával és a formátumtól függően saját konyharésszel rendelkeznek, teljesen új megvilágításba helyezvén a hagyományos hotelszobát, az egyedi formájú és hihetetlenül kényelmes ágyainak köszönhetően.

Az OOO! (Out Of the Ordinary – Különleges) váratlan szállásmegoldásokat ajánl azoknak, akik egyedül vagy maximum hatfős csoportban utaznak. Minden JO&JOE helyszínen különböző egyedi formátumok találhatóak, többek között jurták, függőágyak, lakókocsik, melyek biztosítják, hogy a vendégeknek felejthetetlen élményük legyen.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?