Magyar cégre figyel Európa

Több mint tíz év után újra magyar nyertese van a Deloitte Közép-Európai Technology Fast 50 versenyének. A régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalatának járó díjat a 2007-ben Miskolcon alapított Szallas.hu kapta meg.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Deloitte idén immár 15. alkalommal hirdette meg a Fast 50 versenyt, melynek keretében a közép-európai régió leggyorsabban növekvő technológiai vállalatainak rangsorát állítják fel. Idén a Szallas.hu 10 ország pályázói közül bizonyult a legjobbnak az elmúlt öt évben elért közel 2300 százalékos árbevétel-növekedésével. A megmérettetésnek így több mint 10 év után idén először van újra magyar nyertese. „A Deloitte Fast 50 rendkívül nagy presztízzsel bíró program, már a listára való felkerülés is megtiszteltetés, elsőként végezni pedig szinte felfoghatatlan eredmény, melynek mindenki részese: kollégáink, a turisztikai szektorban dolgozó partnereink, és maguk a magyarok, akik közül évről évre egyre többen választanak minket” – mondta Dorcsinecz József, a Szallas.hu alapítója és ügyvezetője.

A Szallas.hu első teljes üzleti évében – 2007-ben – 5,6 milliós árbevételt ért el. Ma már Magyarország mellett Romániában, Horvátországban, Lengyelországban, Szlovéniában és Oroszországban közel 20 ezer szállásadó partnerrel és helyi képviselettel rendelkezik. „2007-ben egy telített piacra léptünk be, melyen erős hazai és egyre éhesebb nemzetközi szereplők voltak jelen. Hittünk azonban abban, hogy lehet újat mutatni és jobban csinálni, s ezt úgy tűnik, hogy honfitársaink is elhitték, hiszen ezt az elképesztő eredményt nekik köszönhetjük, s tulajdonképpen velük értük el. Ma már közel 100 munkatársunkkal éves szinten 100 ezres nagyságrendben biztosítjuk a gondtalan és kényelmes nyaralást az utazók számára nemcsak Magyarországon, de a régió egyre több országában” – tette hozzá Varga Zoltán, a Szallas.hu társalapítója és ügyvezetője.

A Szallas.hu által felépített közösség erejét egyébként jól mutatja, hogy a vendégek rendszeresen osztják meg tapasztalataikat egymással. „Az elmúlt években közel negyedmillióan írták meg véleményüket egy-egy szálláshellyel kapcsolatos tapasztalatukról, hogy mások számára segítséget nyújtsanak választásaik során. Azt gondolom, hogy oldalunknak ez az egyik erőssége” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu társ-ügyvezetője.

Forrás: Szallas.hu


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.