A vendéglátósoknak bejött a METRO MAX

A SZIGET Fesztiválon debütált a METRO MAX szolgáltatás, amely közel 60%-ban magyar termékeket értékesített. Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként

Sikeresen debütált a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon mutatkozott be, ahol a részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudták az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A vásárolt termékek közel 60%-a magyar termék volt, a legnagyobb igény a METRO saját márkás termékei iránt mutatkozott. Napi szinten az összforgalom meghaladta a 10 millió forintot, ezzel a korábbi mennyiség duplájára nőtt a rendezvényen a METRO által biztosított termékek értéke.

Több mint 1000 féle terméket vásároltak a Sziget Fesztiválon részt vevő vendéglátóipari egységek, ezzel a METRO nagy mértékben hozzájárult, hogy a látogatóknak még szélesebb választék állhatott rendelkezésére. A legkeresettebb termékek a METRO saját márkás termékei voltak, amelyek a teljes forgalom több mint felét tették ki. A legnagyobb mennyiségben az alapvető élelmiszerek pl. liszt és cukor, illetve a különböző feldolgozottságú húsárúk és félkész termékek fogytak. A zöldségek közül a jégsaláta és a rukkola voltak a legnépszerűbbek, míg a gyümölcsök közül leginkább a görögdinnyét és a narancsot keresték a vendégek. Az alkoholos italok közül a mindenhol elérhető és népszerű sörök, borok és rövid italok mellett, a METRO-nál az unikum és pálinka termékek voltak a legkeresettebbek.

„Nagy örömmel jelentettük be a múlt héten a Sziget Fesztiválon debütáló új METRO MAX szolgáltatásunkat, amely a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása volt az elmúlt 10 évben. Még nagyobb öröm, hogy kiszállítási szolgáltatásunk új generációja az elmúlt egy hétben több mint 100 vendéglátóipari egység partnereként bizonyíthatta be, hogy a legextrémebb helyzetekben is számíthatnak ránk. Képesek voltunk minden felmerülő igényt kielégíteni a hatalmas választékunkkal. Az idei évben bizonyítottunk a Bocuse d’Or partnereként és alapanyag beszállítójaként a csúcsgasztronómiában, most pedig Európa egyik legnagyobb rendezvényén a tömegek magas minőségű kiszolgálásában - mondta el Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.”

Maros Róbert, a Sziget nagykereskedelmi ellátásáért felelős Gamma Trade Kft. vezetője elmondta: „Azt gondolom, hogy jó döntést hoztunk, amikor úgy döntöttünk, hogy a világ egyik legnagyobb nagykereskedelmi áruházláncát, a METRO-t választjuk az idei Sziget Fesztivál partnerének. A tapasztaltak alapján abban vagyunk érdekeltek, hogy a jövő évben még tovább fejlesszük együttműködésünket, hogy közösen tudjuk a fesztiválozók egyre magasabb elvárásait kielégíteni. A METRO bebizonyította, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk rájuk, például amikor a saját italkészleteink kifogyóban voltak, azonnal kisegítettek minket, mind a 4 budapesti áruházukból csoportosítottak ide készleteket.”

Horváth Imre és Maros Róbert mindketten hangsúlyozták, hogy hosszabb távon is együtt kívánnak működni, és megkezdik az egyeztetéseket a jövő évi megállapodások megkötése érdekében.

Forrás: Vendég&Hotel Online


Sonkafőzés kérdésében hallgassunk Bíró Lajosra!

Sonkafőzés kérdésében hallgassunk Bíró Lajosra!  

Így nem lesz kemény és íztelen a húsvéti sonka.
Újra magyar lesz a Boci csoki és a Melba kocka

Újra magyar lesz a Boci csoki és a Melba kocka 

Megvásárolja a Boci, a Melba és a Párizsi kocka védjegyeit a Cerbona a Nestlétől.
Több mint száz nemzetközi borszakértő a hazai boros csúcstalálkozón

Több mint száz nemzetközi borszakértő a hazai boros csúcstalálkozón 

Több mint száz külföldi szakember ismerkedhet a magyar borral az idei Hungarian Wine Summit nemzetközi szakmai csúcstalálkozón.
Siemens-innováció:  ételmaradékból meleg víz

Siemens-innováció: ételmaradékból meleg víz 

A cég támogatásával valósul meg a hulladékból energiát előállító zöld megoldás.
Délutánba nyúló reggeli egy luxusszállodában

Délutánba nyúló reggeli egy luxusszállodában 

A Matild Palace-ban jellegzetes helyi finomságokat és a nemzetközi villásreggeli-klasszikusokat kóstolhatunk.
Borok a húsvéti sonka mellé

Borok a húsvéti sonka mellé 

A legmeghatározóbb fogás az ünnep során a húsvéti sonka, de megválasztani mellé a megfelelő bort.
Két magyar pezsgő a világelitben

Két magyar pezsgő a világelitben 

Az egyik exkluzív termék, kizárólag a Michelin-csillagos Babel Budapest étterem számára készült.
Ünnepel a Balatoni Kör

Ünnepel a Balatoni Kör 

Tíz éves születésnapját ünnepli a Balaton közepén, egy hajón megalakult társaság.
Sakura ünnep a fedélzeten

Sakura ünnep a fedélzeten 

Az Emirates különleges tradicionális japán fogásokkal idézi meg a szigetország cseresznyefa virágzásához kapcsolódó hagyományait.
Vasárnap megnyílik a SÜTIUTCA

Vasárnap megnyílik a SÜTIUTCA 

A Csányi utcában 12 kültéri installációban mutatják be a kortárs zsidó kulturális és gasztronómiai életet.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.