Az Amadeus, valamint az Alipay kollaborációja az Amadeus-t használó utazási szolgáltatóknak könnyíti meg a kínai utazók kiszolgálását azáltal, hogy így felajánlhatják számukra, hogy az Alipay online fizetési rendszerén keresztül fizessenek, amelyben több millió regisztrált kínai felhasználó megbízik. Az Amadeus utazási szolgáltatói ezáltal versenyelőnyre tehetnek szert a világ legnagyobb turisztikai piacán.
Kína a világ legtöbbet költő turisztikai piacaként 2012-ben rekordot döntött, amely évben 102 milliárd dolláros összkiadást tudott realizálni. 2013-ban 100 millió kínai turista indult külföldi útra, és az iparág szakértői szerint ez a szám 2020-ra akár 200 millióra is nőhet. Az azonos időszak alatt a kínai turizmus kiadásai várhatóan a háromszorosára fognak emelkedni. Kína ezzel együtt arra törekszik, hogy 2017-re a világ legnagyobb belföldi turisztikai piacává váljon.